Kärt återseende!

Idag blev en Stockholms-trip bestämd lite hastigt och lustigt, på lördag åker jag till en kär gammal vän som flyttat land och rike runt ett bra tag, för att slutligen hamna i vår huvudstad.

Carolina den fina, min kära barndomsvän. Många minnen har vi tillsammans du och jag, och ännu fler ska det bli! Vi pratade redan i juni om ett besök, men de gick inte vägen tyvärr.

Men nu äntligen blir det av, och med all rätt är det jag som rör arslet uppåt. Har inte varit i något av carros "hem" de senaste åren.. Fy skäms. Men Stockholm är ändå lite närmre än Oslo, så förhoppningsvis ses lite oftare.

Jag kände att jag behövde lite miljöombyte efter en dryg månad med stress i min hjärna. Få koppla av någon annan stans än hemma, för man kopplar aldrig riktigt av fast man ligger hemma o slöar på soffan. Så många måsten, som jag ser överallt.

Well Well, en snabb uppdatering. Kan även meddela er att bloggen är under konstruktion igen för att ni lättare ska kunna läsa texten, som nu är för liten och för ljus. Håll till godo så kommer det bli bättre!

Puss på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback