Älskade lilla sjukling!

Så var vi här igen... Välkänt här hemma. James är sjuk! Vilken skräll. Det känns som att han under sitt 1,5 års långa liv varit sjuk 1 år om man slänger ihop allt. 

Mitt hjärta går sönder när jag ser hur ont han har och hur jobbigt det är för honom. Jobbigt för mig och Jimmy som inte alltid fattar vad som är fel när han på sitt lilla vis försöker förklara. Man står ju som ett frågetecken. 

Det vi trodde var tandsprickning är nu troligtvis höstblåsor. Säkert i combo med tandsprickning.. Men han är så svullen på tandköttet, dreglar som fasiken och är allmänt hängig och grinig. Har även haft feber till och från sedan i lördags. 

Leker som vanligt mellan varven, men sen vill han lägga sig och sova och sova.. Mitt lilla hjärta! 

Jag skulle borsta tänderna på honom förut, det bara forsade blod ur munnen på honom. Fick lite smått panik där några sekunder. 

Som jag ser nu så har han vad jag tror är blåsor i hela överkäken, runt alla tänder. Och det måste göra så ont! Jag har själv en blåsa i munnen nu, och den är nästan outhärdlig. Stackars min lilla kille som har hela munnen full. :( 


Han ligger just nu o sover för andra gången idag..lilla❤ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback