D-day!

Imorgon är det dags, då börjar äntligen nagelterapeut utbildningen. Jag känner otroligt glad och spänd inför morgondagen.

Nyfiken på vad utbildningen ska lära mig och hur mycket jag redan kan och vet, eftersom att jag har hållit på mycket med naglar hemma så har jag trots allt lärt mig en del.

Allt kanske inte är rätt och riktigt men det är därför jag vill gå en utbildning, för att lära mig så att jag ska kunna bli så bra som möjligt. Jag har många planer inför framtiden med detta yrke.

Jag känner mig som ett barn, kvällen innan julafton. All spänning och förväntan på vad som komma skall.

Jag lovar att jag ska uppdatera er så gott jag kan om allt som händer, både i bilder och text.


nu måste jag bädda ner mig bredvid min sjuka son...=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback