Im still alive!

Haha.. jag borde verkligen låta bli att lova på att bli bättre på det här med att blogga. Många gånger känner jag "-vad skönt det vore att skriva av sig lite" gör jag det då? Nej.. inte alls. Jag bara tänker tanken och sen skiter jag i att göra något åt det.
 
James bara växer och växer och vi närmar oss sakta men säkert hans 2-årsdag. 2 år! Hallå, var tog tiden vägen ?! Nyss firade vi hans 1-årsdag. Det märks att han växer, i alla fall i psyket och utveckling.. det där med klädstorleken och blöjor håller sig kvar på "smått". Nr. 5 i blöjor används ännu, i klädväg har vi precis börjat rensa ut st. 80 och inhandla st. 86. (86 är för 12-18 månader, så ja.. han är liten. haha!)
 
Att rada upp ord han kan är numera omöjligt då han pratar konstant och lär sig nya ord flera gånger om dagen, verkligen. Säger vi ett ord han inte har "smakat på" tidigare så upprepar han det direkt efter att vi sagt det. Väldigt imponerande. Han kan räkna till 10, någorlunda bra iaf. Han älskar fläktar och helicoptrar. Det är hans största lycka här i livet. Han älskar att vara hos "elnart" som han själv uttalar det... Lennart, alltså min morfar. Där får han leka med fläkten, och med "gumman" (en såndär rysk docka man kan öppna så hittar man ännu en docka i...), eltandborsten, munspelet och så får han äta lax! Lax älskar han. Det gör mig glad i alla fall.
 
Vi har hunnit med en utlandssemester till Teneriffa också, att flyga med James gick jättebra!  Verkligen över förväntan. Inget gnäll vid start och landning. Han nöjde sig med att spela lite på ipaden och att leka med "rullgardinen" till fönstret. Jag ska berätta mer om Teneriffa i ett enskilt inlägg, passar på att visa lite bilder då också.
 
Från det ena till den andra..
 
Mamma och jag ska till Linköping Us på onsdag, vi ska träffa läkare på avdelningen där dem utreder om man har ärftlig bröstcancer. Ni minns kanske att jag skrev ett inlägg där ja nämnde att vi fick en tid i Januari, men att jag då skulle vara på Teneriffa. I alla fall, på onsdag är det dags. Vi får väl se vad dem säger...
 
Well well, en lite lätt uppdatering. Nu ska jag nog ta och bädda ner mig... Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback