Stillastående!

Bloggen har, som ni säkert redan märkt varit stillastående sedan jag bytte tillbaka till blogg.se.. Dels för att min app i mobilen ej har fungerat, samt att jag har haft sjukt mycket att göra.

Jag har jobbat, målat på födelsedags-presenter, fixat diverse andra födelsedagspresenter, gjort naglar på några vänner.. listan kan göras lång, och ännu är listan inte slut.

Följande vecka kommer bestå utav:

Måndag - LEDIG
Tisdag - Jobb
Onsdag - LEDIG, men ska göra naglar på två tjejer.
Torsdag - Jobb
Fredag - Jobb
Lördag - Sminka och fixa hår på en tjej. Även fota ett bröllop. Sedan hem igen för då vankas det poolparty i Lindö.

Fullspäckad vecka med andra ord. Veckan efter de ska jag också jobba 3 dagar. och SEN ska jag VILA.

Vi får se om jag kan uppdatera er då om allt som jag gjort under Juli månad. Men nu fick ni iaf. en liten snabb uppdatering och nu har ni koll på läget om ni undrar varför bloggen står still.

Kram och ut i solen och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback